Ingen .dk registreringer siden kl 1:30 i nat

Vi har desværre konstateret at overgangen til den nye valideringsprocedure for .dk ikke gik som planlagt. https://www.dk-hostmaster.dk/udmeldinger-over-tid/aktuelt/artikel/dk-hostmaster-indfoerer-validering/

Sidste nyhed var en ændring kl 1:30 i nat (opdatering af software til nyere version), og siden da har vi kunne aflevere .dk ansøgninger, men intet hørt, og ingen informationer fået igen om de registreres eller lign.

Da vi som registrator ikke har noget 24/7 telefon nummer, eller nogen vagt hos dk-hostmaster vi kan ringe til, så ved vi ikke hvorfor ting ikke virker, eller hvorfor vi ikke kan registrere .dk domæner i øjeblikket.

Så hvis du har bestilt et .dk domæne.. tjah.. måske i morgen, måske næste uge, eller næste måned?

Måske kan du komme igennem til en vagt hos dk-hostmaster på 33 64 60 60, vi kan ikke ?

 

 

4 thoughts on “Ingen .dk registreringer siden kl 1:30 i nat

  1. Jimmy says:

    Vi har problemer med at redelegere et .dk domæne, der er æøå i domænet.

    “Vi får Domænet xxxxxxxx.dk var ikke muligt pt at redelegere hos DK-Hostmaster, prøv at vente en times tid eller to og prøv igen.”

    Har det sammenhæng med dette problem?

    Der er oprettet DNS på det. Har også prøvet at slette det, og oprette det igen, og vente 12 timer, men stadig samme fejl.

    • Peter Larsen says:

      fejlen er rettet, det var beskeden på skærmen der var forkert (evt prøv igen)

  2. Hej Peter / Alle

    Er der kommet hul igennem mht. domæneregistreringer?
    Jeg registrerede to domæner hos jer i går og jeg kan se de stadigt er ledige (jf. whois.net).

    Jeg fik (2 timer efter bestilling) mail fra jer om at I havde registreret min indbetaling.

    Men jeg kan ikke se træk på min bankkonto.
    Til gengæld kan jeg se et træk for email-forwarding, som jeg lavede ca. 6 timer senere.

    Det er noget forvirrende og jeg prøver at registrere domæner via anden leverandør.
    Jeg vil sætte pris på i ikke gennemføre træk på senere tidspunkt.

    Jeg er registreret hos jer som ‘koldso’.

    mvh Niels

    • Peter Larsen says:

      ja, ca kl 2 pågældende dag, support henvises til vores support kanaler, denne informations kanal er ikke en support kanal 😉

Comments are closed.